| S'inscrire | FAQ | Membres | Calendrier | Les Blogues | Recherche | Messages du jour | Marquer les forums comme lus | Odds Calculator |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Outils de la discussion |
|
|
#31 (permalink) |
|
Erik Seidel - 7 bracelets WSOP
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Il sais comment mettre du gras atleast
Tu bois de la Stella Artois, je n'pense pas; T'assure, je n'pense pas; Tu a de l'argent à profusion, je n'pense; Ta berline est allemande, je n'pense pas; Tu est un petit pd, jpense que oui. -Roi Heenok |
|
(Offline)
|
|
|
|
#32 (permalink) |
|
Men 'The Master' Nguyen - 6 bracelets WSOP
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Hello, I would like to beat the world record of the maximum number of Pokerstars tables opened at one time by the same account. Do you have any idea what that record might be? I can currently reach 55 tables but after that my nose starts to bleed. Thanks, MB |
|
(Offline)
|
|
|
|
#33 (permalink) |
|
Collaborateur VPC
Doyle Brunson- 10 BRACELETS WSOP
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
______________ Dealer: RolandThetrault wins the pot ($10,018.90) with two pair, Nines and Sevens bob860: thx for the lesson RolandThetrault: lol RolandThetrault: sorry bob860: enough RolandThetrault: cya |
|
(Offline)
|
|
![]() |
| Outils de la discussion | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Mes excuses a bluestaze | nfa1080 | Pas de poker ICI | 13 | 12/06/2008 23h20 |
| Ceux qui veulent coacher... | sebasdess | Poker - Général | 8 | 25/04/2008 06h46 |
| Ceux qui vivent du poker | caseyjones | Poker - Général | 40 | 11/12/2007 13h41 |
| Avatars | jayggins | Support technique et commentaires | 1 | 16/10/2007 17h01 |
| Ceux qui croyaient que je mentais :) (PokerEV) | Kirb | Pas de poker ICI | 9 | 15/10/2007 14h07 |