|
|
#151 |
|
Doyle Brunson- 10 BRACELETS WSOP
|
MauriceLebo: u think u plaued well dude?
luckyfish66: no not realy, but i got the chips THAT'S THE SPIRIT!!!
P.S. Je ne suis pas le luckbox illustré sur cette photo .. c'est mon mentor de poker. Theorie d'un vieux sage(qui se debrouille bien en tournoi selon des rumeurs): Reussite au poker= Cartes + Position + Odds, en cas de doute Suckout. ![]()
|
| (Offline) |
|
|
|
#152 |
|
Collaborateur VPC
|
AKQJALLIN1> OM *KING * YOU GARBAGE MOTHER *KING MORON PLAYER
AKQJALLIN1> ARE YOU FOR *KING REAL MOORN PokerMGR148> Please refrain from using obscene or abusive language or your chat may be disabled. AKQJALLIN1> PIECE OF * PLAYER GO *K YOURSELF AKQJALLIN1> AND *K YOUR SITE AKQJALLIN1> YEAH YOUR AN IDIOT AKQJALLIN1> A REAL * A PAIR OF 3'S AKQJALLIN1> *KING MORON PokerMGR148> This is your final warning. AKQJALLIN1> *K OFF * AKQJALLIN1> AND *K YOUR SITE PokerMGR148> Your chat has been disabled fallais bin que je post ma signature.. sur le coup je lai bien rit.. riz ris risez rusé renard |
| (Offline) |
|
|
|
#153 |
|
Stu Ungar- 5 bracelets WSOP
|
cRu84: can u do me 1 favror ?
qazwsxedc7: wat cRu84: die of cancer u dumb moran |
| (Offline) |
|
|
|
#154 |
|
Men 'The Master' Nguyen - 6 bracelets WSOP
|
"fuck this site i'm going to full tilt" -entendu sur pokerstars
Après que j'aille limper mon 66 flop tombe Q62 rainbow, le gars se caliss all-in (NL10, il avait environ 22-23$). Il a AQ et évidemment je call. Lui: "You fucking donk can't believe you called that" Moi:"man it was free i just limped" Lui: "I bet 22$ en the flop and you still call! moron"
|
|
#155 |
|
|
"can you please loan me 5200$" "ima give it back to you Lachance" "i swear dude, im from Toronto"
|
|
#156 |
|
|
Donk1 : Donk2 you fish?
|
|
#157 |
|
David Sklansky - 3 bracelets WSOP
|
hier a 2h du mat
"The site makes me hit on the flop but always make u hit better so they can make more rake out of me... obviously lol |
| (Offline) |
|
|
|
#158 | |
|
|
Citation:
"Kinghippo est vraiment un prodeforum.com" -GregLeMasta "Kinghippo Est Ferme Mais équitable." - Kirb "KingHippo, l'homme qui murmurait à l'oreille des chevaux" - Nocturnick "Eille les gars plz don't tap on the aquarium." - Tiib "lol melonaments" - GregLeMasta "j'sais pas pkoi, mais tu viens de me faire réaliser que astheure, c'est genre le shortcut de à cette heure. sick." - jayggins KingHippo423 au piano : http://www.youtube.com/user/kinghippo423 |
|
| (Online) |
|
![]() |
| Outils de la discussion | |
|
|