|
|
#6092 (permalink) |
|
Collaborateur VPC
Doyle Brunson- 10 BRACELETS WSOP
|
ah ben -.-
|
|
|
|
#6093 (permalink) |
|
Erik Seidel - 7 bracelets WSOP
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
Hello, I would like to beat the world record of the maximum number of Pokerstars tables opened at one time by the same account. Do you have any idea what that record might be? I can currently reach 55 tables but after that my nose starts to bleed. Thanks, MB |
|
(Offline)
|
|
|
|
#6094 (permalink) |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Siboire Yvon tu pue des pieds en tabarnak!
P.S. Je ne suis pas le luckbox illustré sur cette photo .. c'est mon mentor de poker. Theorie d'un vieux sage(qui se debrouille bien en tournoi selon des rumeurs): Reussite au poker= Cartes + Position + Odds, en cas de doute Suckout. ![]()
|
|
(Offline)
|
|
|
|
#6095 (permalink) |
|
Erik Seidel - 7 bracelets WSOP
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tu bois de la Stella Artois, je n'pense pas; T'assure, je n'pense pas; Tu a de l'argent à profusion, je n'pense; Ta berline est allemande, je n'pense pas; Tu est un petit pd, jpense que oui. -Roi Heenok |
|
(Offline)
|
|
|
|
#6098 (permalink) |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sombrero_lol
Leplusbeau on 2+2 I could be wrong but I think that takechip is Dr.Giggy on Full Tilt. Roland Thétrault is wsop bracelet winner André Boyer. He does WSOP analysis for the french network RDS, equivalent to ESPN here in Québec.
Who is Sébassdess though? |
|
(Online)
|
|
|
|
#6099 (permalink) |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Blogue de Rocket Piquette |
Les indiens aiment pas les sombrero
bien souvent un bac c'est asser numéro 1 pour s'endeter et c'est un esti de détour pour poser de la tourbe. -bsriver J 4 Y G G 1 N S #XX| ¤ ¤ ¤ says: jmets pas d'apostrophes et je gosse pas trop ak mes participes passés |
|
(Offline)
|
|
![]() |
| Outils de la discussion | |
|
|