| S'inscrire | FAQ | Membres | Calendrier | Les Blogues | Recherche | Messages du jour | Marquer les forums comme lus | Odds Calculator |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Outils de la discussion |
|
|
#1 (permalink) |
|
Erik Seidel - 7 bracelets WSOP
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dear Players,
After listening to feedback from players, and monitoring the development of software, PokerStars has decided to prohibit the use of ICM Calculators during play. We believe that this is the best decision to make, as part of on our ongoing commitment to maintaining the highest possible standards of game integrity. Previously, our policy permitted the use of ICM calculators during play. We have changed our policy on this issue because the facts have changed. Increasingly, ICM calculators are able to automate many judgments about the correct play with little or no input from the player, and are able to do this faster and more efficiently than ever before. We do recognize however, that ICM calculators can be valuable learning tools. Consequently, you are welcome to continue to use them to study when you do not have the PokerStars client software open. However, using such a program while PokerStars is running will no longer be permitted. To implement these rules, we will: 1.In the short-term, educate the community via forums like this and our website, and educate individual players who use ICM tools by emailing them directly 2.After this brief period, issue warnings to players who use ICM tools (which may include temporary suspension of their PokerStars accounts until they acknowledge the warning) 3.Take further action as needed against repeat offenders This is a significant change in policy. In the spirit of fairness, no player will be penalised for past use of an ICM calculator, and there will be a brief ‘grace’ period for all players who currently use ICM calculators. Please feel free to email us anytime at support@pokerstars.com if you have any queries about this or anything else. Regards, PokerStars Game Security Team ---> Est ce que ca va changer beaucoup sur le niveau de la game d'apres vous? |
|
(Offline)
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
|
Pardonnez le newbeeisme éguï, mais c'est quoi un ICM calculator? On parle toujours pas de stats sur la table fournies par les HUD?
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Allen Cunningham - 4 bracelets WSOP
|
C'Est pour les SNG. Ça permet de transformer des chips en argent par un calcul et comme ça tu peux calculer ton équité quand tu te met all-in.
C'est dur à faire mentalement, c'est pour ça qui existe des calculateurs comme SNG Wizard. |
|
(Offline)
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
|
Cool merci redhairz. Pendant une secondes j'ai cru qu'il allait bannir les HUD. Je joue pas de sng et j'ai jamais utilisé ces trucs.
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Doyle Brunson- 10 BRACELETS WSOP
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bah, c'est assez facile de rendre le programme indétectable, mais PokerStars en décidant de publiciser sa politique de refus, montre quand même sa bonne volonté.
Je me demande par contre, si ça ne pourrait pas dans le futur, ouvrir la porte à d'autres interdictions, comme pour les hud par exemple...
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
André Boyer - 1 bracelet WSOP
![]() |
Je pense pas, ils perdraient tous leur regs et tous ceux qui multitable je pense bien.
Si les HUD sont un jour interdit ce sera tous les sites en même temps... et ça... oubliez ça. |
|
(Offline)
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
C'est le vieux principe du 80-20, pas sûr qu'ils feraient pas plus d'argent sans les joueurs qui quitteraient à cause d'une telle politique versus tous ceux qui trouveraient ce réglement avantageux pour eux (ou moins désavantageux.
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Collaborateur VPC
|
oui mais sans bidule électronique
-pasfroidauxyeux
|
|
|
|
#10 (permalink) | |
|
Citation:
P.S. Je ne suis pas le luckbox illustré sur cette photo .. c'est mon mentor de poker. Theorie d'un vieux sage(qui se debrouille bien en tournoi selon des rumeurs): Reussite au poker= Cartes + Position + Odds, en cas de doute Suckout. ![]()
|
|
|
(Offline)
|
|
![]() |
| Outils de la discussion | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| question poker star | Ratounet | Poker - Général | 9 | 18/03/2008 16h27 |
| RAke back Poker Star - Poker 770 (Ipoker) | Ratounet | Poker en ligne - Sites / Bonus / Rakeback / Freeroll | 5 | 06/12/2007 07h51 |
| chat de poker star... | Chrisscher | Poker - Général | 6 | 17/10/2007 02h22 |
| Taux de change sur Party Poker.. | LSP16 | Poker - Général | 7 | 19/06/2007 14h25 |
| Poker star au US | Chrisscher | Poker en ligne - Sites / Bonus / Rakeback / Freeroll | 10 | 14/06/2007 23h04 |