|
|
#1 (permalink) |
|
Doyle Brunson- 10 BRACELETS WSOP
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
J'aurais du me savoir battu?
Le gars est 30/0/3 (sur un petit échantillon) EDIT J'venais de le voir se faire prendre a représenter la flush 2 fois en genre 20 mains. Starting game 2055657377. Eisenreich is at seat 0 with $10.86. Lihuen is at seat 1 with $6.85. minuus is at seat 3 with $10.90. Adelbery7 is at seat 4 with $4.95. DonaldDonk is at seat 5 with $9.96. Guacanagarix is at seat 6 with $10. F-A-L-K-O is at seat 7 with $11.38. pat.bambou is at seat 8 with $9.64. migmail is at seat 9 with $18.72. The dealer is seat 0. Lihuen paie un blind de $.05. minuus paie un blind de $.10. (DonaldDonk is dealt Qc As.) Pre-flop: Adelbery7 folds. DonaldDonk raises $.30. Guacanagarix folds. F-A-L-K-O folds. pat.bambou folds. migmail folds. Eisenreich calls for $.40. Lihuen calls for $.35. minuus calls for $.30. The flop comes 5s Qh Jh. Lihuen checks. minuus checks. DonaldDonk bets $1.20. Eisenreich raises $1.20. Lihuen folds. minuus folds. DonaldDonk calls for $1.20. The turn comes 4h. DonaldDonk checks. Eisenreich bets $6.40. DonaldDonk goes all-in for $7.16. Eisenreich calls for $.76. Showdown: DonaldDonk shows: Qc As Qh Qc As Jh 5s A pair of Queens Eisenreich shows: Jc Qd Qh Qd Jh Jc 5s Two Pair, Queens and Jacks The river comes 5d. Eisenreich shows: Jc Qd Qh Qd Jh Jc 5s Two Pair, Queens and Jacks DonaldDonk shows: Qc As Qh Qc 5s 5d As Two Pair, Queens and Fives Eisenreich wins pot ($19.69). |
|
(Offline)
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Peu importe l'argent, c'est un buy-in de perdu en jount comme un imbécile, ou un buy-in de perdu en jouant légitimement?
Je trouve que les gens se font facilement stacker avec top pair (encore plus avec top top), est-ce que je me suis trop accroché à ma main? |
|
(Offline)
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Blogue de Rocket Piquette |
T'es dans le trouble quand il min raise ton cbet. Certains vont dire qu'au NL10 faut pas donner trop de crédit...mais je pense que le theorem de la pelle s'applique. On a juste 1 paire ici. A part KQ qui s'excite, jvois pas ce qu'on bat.
|
|
(Offline)
|
|
![]() |
| Outils de la discussion | |
|
|
Discussions similaires
|
||||
| Discussion | Auteur | Forum | Réponses | Dernier message |
| Deep stacked NL sur Full Tilt | MathP | Poker en ligne - Sites / Bonus / Rakeback / Freeroll | 2 | 24/07/2007 01h09 |